Industriens Pension vinder to priser ved Kundeservice Award 2021

Industriens Pension har vundet priserne for bedste telefoniske service og bedste interne serviceorganisation ved Kundeservice Award 2021, der netop er blevet uddelt i Industriens Hus i København





Industriens Pension blev en af de store vindere ved Kundeservice Award 2021, da pensionsselskabet modtog to ud af i alt seks priser, der uddeles på tværs af brancher og afdækker forskellige parametre for god kundeservice. 

Industriens Pension vandt således årets pris for både den bedste kundeservice over telefonen samt den bedste interne serviceorganisation, der bl.a. dækker over veldefinerede strategier og processer for at sikre god kundeservice. 

”Vi er stolte over priserne, som er et resultat af mange års målrettet arbejde med at forbedre vores service over for medlemmerne på mange fronter. Vi har meget stort fokus på systematisk at evaluere og forbedre medlemmernes oplevelser gennem alle de touchpoints, vi har med dem. Derfor er vi også rigtig glade for anerkendelsen,” siger COO og forsikringsdirektør i Industriens Pension, Joan Alsing. 

Afgørende med god telefonisk rådgivning 
Industriens Pension er pensionsselskab for timelønnede i Industrien, og sidste år havde selskabets kundeservice telefonisk kontakt med medlemmer og virksomheder over 253.000 gange. Derfor er kompetent, grundig og serviceminded telefonisk rådgivning et vigtigt område for selskabet, som man hele tiden forsøger at forbedre.

Kundeservice Award for bedste telefoniske kundeservice bygger bl.a. på data om ventetiden, medarbejdernes velkomst, behovsafdækning, kompetencer og venlighed.

Kundeservice Awards bliver uddelt af konsulenthuset Wilke, der via priserne vil hylde de virksomheder, der er bedst til at skabe gode kundeoplevelser.