Sådan gør I

- når I skal indberette og indbetale til pensionen

  • Brug Vores side, lønbureau eller Nets overførselsservice
  • Medarbejderens situation kan have betydning for indbetalingen til pension
  • I kan lade medarbejderen indbetale ekstra via lønnen eller fritvalg

Indberet pensionen online eller upload fil på Vores side. Tilmeld og afmeld medarbejdere.

Brug for hjælp? Ring til os!

70 33 20 40
selvbetjening

I kan indberette på flere måder

I skal indberette og indbetale til pensionen senest den 10. i måneden efter lønperioden. 

Det er nemt og hurtigt - både for jer og for os - hvis I kan gøre det via jeres lønsystem eller lønservicebureau.

Hvis det ikke er muligt, kan I altid indberette og indbetale på Vores side.

Indberetning via Vores side

I skal bruge en NemId medarbejdersignatur for at logge på Vores side.

Hvis I indbetaler gennem Nets, skal I bruge PBS-nr. 07 68 54 59.

Særlige situationer

Nogle situationer har betydning for medarbejderens indbetaling til pension. Læs mere om, hvordan I skal håndtere dem.

Fritvalgsordning og Ekstrapension

I har flere muligheder for at hjælpe medarbejdere, der ønsker at indbetale ekstra til pension.