Få hjælp til at håndtere din forsikringsklage

Vi er et uafhængigt, autoriseret, privat ankenævn,
der behandler og hjælper med forsikringsklager fra private forbrugere om forsikrings- og pensionsforhold.

Hvis du tænker på at klage

Prøv vores guide og kom godt i gang


Hvis du har en verserende sag i portalen

Hvis du har indgivet en klage via vores hjemmeside efter d. 1/3 2018

Vejledning om brug af portalen findes nederst på siden

Se resultater fra andre afgørelser

Bliv bedre klædt på til din sag eller se resultater af andre typer af klager.
Du kan også abonnere på bestemte typer af afgørelser.

Søg i vores afgørelser

Vi har mere end 45.000 afgørelser i vores database.

Statistik

Generel statistik over alle ankenævnets sager og den statistik, der vedrører de
enkelte selskaber. Når du skal vurdere et forsikringsselskab, kan antallet af klager
over selskabet være en faktor blandt mange, som interesserer dig.

Tag et kig på vores statistikdatabase

  • Ankenævnet for Forsikring
  • Østergade 18, 2.
  • 1100  København K
  • Telefon +45 33 15 89 00 (kl. 10.00-13.00)
  • CVR: 84699128